otrdiena, 2014. gada 9. septembris

Mana iepazīšanās ar Lush

Mana pirmā iepazīšanās ar Lush nebija pārāk veiksmīga. 
Nomēģināju sauso šampūnu, 2 sejas maskas (BB Seaweed un Sacred Truth), kā arī attīrītāju Let the Good Times Roll
Šampūns man likās galīgi garām, sejas maskas bija ok, bet pārāk aromatizētas, attīrītājam nebija ne vainas, taču man bija pagrūti izlietot iepakojumu laicīgi, uz beigām sāka palikt jocīga smarža. Tā kā īsti nebija ko teikt, tad par šiem atsaucos īsumā tikai pie ārā metamajiem iepakojumiem. 

Nolēmu mēģināt vēlreiz. Pēc daudzām labām atsauksmēm šoreiz vairāk skatījos uz produktiem ķermenim.

Piedodiet, nācās fotografēt steigā, jo bērns jau bija izrubinājis caurumiņus vairākos objektos, kā rezultātā rozā apaļo bumbu viņa dabūja savā vannā.


Vannas produktus vairāk patiesībā skatījos meitai - viņa katru vakaru plunčājas, savukārt es vannā eju ļoti reti. Gribēju redzēt, vai būtu kas for fun, bet arī ekonomisks.

Nopirku testēšanai:
  • Red Fun - oranžā jautrības desa, 250g/$6.95
Mīkstā desa smaržo izteikti pēc mandarīniem, vannā putojās, bērns priecīgs spēlējās un mazgājās ar oranžo mīkliņu. Sastāvā ir talks, SLS, smaržvielas. 
Šis produkts ir domāts bērniem un acīmredzami arī ir vispiemērotākais - ir gan fun, gan ekonomisks - pietiek daudzām reizēm.
Patīk. :)
  • Pink Bath Bomb - rozā vannas bumba, 88g/$4.95
Rozā bumba bija topā, jo ūdens palika koši rozā. Nezinu gan cik tas labi, bet nu bērnam patika. Un smaržoja diezgan intensīvi, pēc končām, kā jau solīts. Man nepatika, ka sastāvā ir visādas kairinošas vielas. Tiešām likās, ka bērns pēc vannas ir tāds drusku eiforisks, kā jau arī bumbas aprakstā tas ir minēts.
Ne pārāk. :(
  • Creamy Candy Bubble Bar - burbuļu klucītis 100g/$7.40
Aprakstā bija minēts, ka šie burbuļklucīši ir ļoti maigi un derēs arī jutīgai ādai. Būtu jāsmaržo pēc vaniļas, man gan drīzāk likās kaut kas nenosakāms un ļoti intensīvs, es pat teiktu, ka cirtās degunā. Burbuļi bija ok, nevarētu gan teikt, ka gāzās pār malām. Vannas ūdens neiekrāsojās. Sastāvā ir kakao sviests, kas deva ādai mitrinošu kārtiņu, bet par nelaimi, arī intensīvā smarža arī kādu brīdi saglabājas.
Ne pārāk. :(
  • Bubble Gum Lip Scrub - lūpu skrubis 25g/$9.95
Sastāva pamatā cukurs, kas labi noskrubē un jojoba eļļa, kas mitrina un mīkstina sausu ādu. Es teiktu, vienkārši un efektīvi. Manuprāt, rozā krāsvielas un izteiktā košļeņu smarža bija lieki, bet nebija citas izvēles - vēl bija piparmētru un popkorna skrubji, bet tie aromāti man nav pa prātam.
Šis man ir laba un lētāka alternatīva Fresh lūpu skrubim.
Patīk. :)
  • You Snap The Whip - ķermeņa sviests 93g/$10.95
Šis nu ir produkts, kas man tīri labi patika. Melnais klucītis smaržo pēc upenēm, sastāvā ir pumeka un kokogļu gabaliņi, kas palīdz attīrīt ādu, savukārt makadāmijas riekstu eļļa un kakao sviests to mīkstina. Es neteiktu, ka šis ir ļoti raupjš skrubis, kā to it kā sola. Attīra maigi, smarža ir diezgan intensīva, bet nav tā, ka cērtas acīs. Gan smarža, gan mitrināšana saglabājas vēl diezgan ilgi. Klucītis izlietojās 4 reizēs. 
Patīk. :)
  • Each Peach (and two's a pair) - masāžas klucītis 48g/$10.95
Šis citrusīgais masāžas klucītis sola tonizēt un mīkstināt ādu. Sastāvā esošais avokado un mango kauliņu sviests, kā arī kakao un šī sviesti mitrina un pabaro ādu, kā arī padara masāžas procesu īpaši patīkamu. Var lietot pašmasāžai vai divatā. ;) Āda tiešām tiek mīkstināta, savukārt tonizēts tika mans deguns, jo šim klucītim ir izteikts citrusu aromāts. Ļoti ilgi nesasūcas ādā un aiz manis visur paliek taukaini nospiedumi. Derīgs daudzām reizēm. 
Ir ok. :|

***
Es teiktu, ka otrais piegājiens Lush ir krietni veiksmīgāks. Vannas produktus vairs nepirkšu, jo tās smaržas un krāsas priekš manis ir daudz par daudz. Wishlistā stāv ķermeņa kondicionieris, bet tas gan ir padārgs prieks, uz ko jāsaņemas.. 
***
Kas ir jūsu iecienītākie Lush produkti?

10 comments:

  1. man nav vannas, tāpēc vannas produkti man, pat gribot, iet gar degunu. laikam mani paši, paši mīļākie produkti cupcake sejas maska smaržas dēļ, celebrate ķermeņa losjons un rožu dušas želeja, kas ir no pag. gada Xmas kolekcijas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es no Tava raksta iespaidojos par to ķermeņa kondicionieri.. Varbūt tagad laiks izmēģināt arī kādu ķermeņa losjonu un citus krēmveida produktus, varbūt ar tiem man veiksies labāk. :)

      Dzēst
  2. Man arī nav vannas! Bet jā, pagrūti man iet ar Lush :D Patika New šampūns un Jungle kondicionieris. Maskas...nu tā, nav slikktas, bet nav arī nekas "wow".

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, ja nav vannas, tad viena daļa viņu "kulta" produktu iet gar degunu.. Kā es saprotu, tad vairāki produkti ir nupat svaigi pārformulēti, varbūt būs kas uzlabojies (Dream Cream Hand and Body Lotion, Ocean Salt Face and Body Scrub un Mask of Magnaminty)..

      Dzēst
  3. Mans favorīts Let the good times roll atīrošais līdzeklis, un vēl man patika Roots balzāms/kondicionieris. Un bija arī wow sajūta. :) Gribu pamēģināt cieto šampūnu, kas ir apjomam. Pārdevēja teica, ka tas dod baigo apjomu utt, bet saviem šampūniem neredzu galu :( :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tas (Let the good times) arī patika, bet viņi varētu arī šo līdzekli uzlabot, tieši derīguma termiņa ziņā.. Tā kā es stipri skatos uz sastāviem, tad, ja Lush turpinās nomainīt parabēnus uz nekaitīgākiem konservantiem, tad droši vien pamēģināšu vēl vairākus produktus..

      Dzēst
    2. Jā, tas gan! Termiņi īsi, kaut kādu konservantiņu vajag.

      Dzēst
  4. Man ļoti patīk wannas bumbas un Lush bumbas ir dikti feinas! Patreiz gan esmu bez vannas, tapēc Lush veikaliņam staigāju garām, bet visādi citādi man viņš šķiet ļoti saistošs.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man galvenā problēma ar vannas produktiem ir tā intensīvā smarža.. Veikalā bez šķaudīšanas neiztieku. :)

      Dzēst
  5. so great pieces:)!
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    AtbildētDzēst