svētdiena, 2014. gada 21. septembris

Iepazīšanās ar DERMA E dabīgajiem ādas kopšanas līdzekļiem

Manā rīcībā caur kādu no Glamsomiņas sūtījumiem nonāca derma e mikrodermaabrāzijas skrubis. Tā kā tas man tīri labi patika, tad nolēmu izpētīt dziļāk, kas šī par firmu un ko vēl tā piedāvā.
Pasūtīju no viņu mājas lapas www.dermae.com paraudziņu komplektu (šis prieks maksāja tikai sūtīšanas izmaksas $4.95). 
Saņēmu 13 paraudziņus, kurš katrs pietiek vairākām lietošanas reizēm, $5 kuponu pirmajam pirkumam un produktu katalogu. Laika gaitā esmu tikusi pie atkārtotiem paraudziņiem no šiem pašiem un arī citiem produktiem.
derma e dibināta 1984. gadā Kalifornijā, ASV. Kompānijas filozofija ir piedāvāt ekoloģiski draudzīgus produktus no dabīgām sastāvdaļām un bez parabēniem, ftalātiem, GMO, glutēna, krāsvielām, SLS, minerāleļļas un naftas produktiem. Produkti ir vegāni un netiek testēti uz dzīvniekiem, arī ražošanā tiek ievēroti videi draudzīgi principi. derma e piedāvā plaša spektra ādas kopšanas un ārstēšanas līdzekļus. 
Tālāk daži mani iespaidi par produktiem. Atgādinājumam - man ir +/-normāla āda ar jutīguma un kuperozes pazīmēm.  

Oranžā sērija - domāta ādai ar noslieci uz pumpām, ar salicilskābi un tējas koka eļļu.
Lai gan šī sērija nav īsti manai ādai, tomēr izmēģināju. Produktiem ir specifiska smarža, piemīt sausinošas īpašības.
Man ļoti iepatikās un nopirku pilno iepakojumu Very Clear Acne Spot Treatment. Šis pretpumpu krēms palīdz ātrāk likvidēt visu, kas saveidojies, to izsausinot. Šis man ļoti patīk, lietoju, kad uzbrūk hormoni. :)

Scar Gel ar allantonu un pantenolu ir caurspīdīga želeja, ko var lietot arī strijām. Dod atvēsinošu sajūtu, bet īstermiņā, protams, nekāds efekts nav jūtams. 

Zaļā sērija - domāta jutīgai ādai, ar novecošanu aizkavējošo pycnogenol. Šīs sērijas produktiem nav nekādas smaržas, tie ātri sasūcas, bet, manuprāt, mitrinošās īpašības ir nepietiekamas. 

Violetā sērija - domāta cīņai ar ādas novecošanos. Sērijas produktiem ir mazliet dīvaina medicīniska smarža. Krēmi bija barojoši un mitrinoši, bet nekas īpašs. 

Refining Vitamin A and Glucolic Cleanser - domāts normālas un taukainas ādas attīrīšanai, ar papaiju. Patīkams, bet ar mazliet kaitinošu pulvera smaržu.

Body Balm ar vitamīnu E - ķermeņa krēms ļoti sausas ādas kopšanai. Biezs, sviestveida krēms bez smaržas, diezgan daudz patērējas, arī nekas īpašs.

Zilā sērija - domāta sausai un normālai ādai ar pirmajām novecošanās pazīmēm, ar hialuronskābi. Mazliet veļas pulvera aromāts, citādi nekas īpašs. 

Microdermabrasion Scrub ar Nāves jūras sāli
Skrubim ir ļoti smalkas abrazīvās daļiņas, sajūtas tiešām kā mikrodermabrāzijas procedūrā. Ļoti labi attīra ādu. Ja nepārberž, tad nav par skarbu ~reizi nedēļā arī manai ādai. Šis ļoti patīk. :)

***
Pēdējā laikā mana pieeja eko kosmētikas produktiem ir pamainījusies un kārtējo reizi atskārstu, ka  lai gan šie produkti ir it kā "droši" - bez visādām draņķībām, taču bieži vien tie ādai daudz neko nedod.
No šīs firmas produktiem mani uzrunāja tikai 2 - pretpumpu līdzeklis, ko man ir aktuāli lietot, kad satrakojas hormoni, kā arī skrubis, kam ir veiksmīga maluma graudiņi. 

***
Latvijā derma e produktus var pasūtīt no Lielbritānijas, to tirgo www.victoriahealth.com, kur pārstāvētas arī daudzas citas dabīgās un bio kosmētikas firmas.  

4 komentāri:

  1. Daudz leetaak ir suutiit no iherb.com. Esmu lietojusi kreemu saspreegaajoshaam rokaam. Daudzi slavee kaa briinumliidzekli, bet man taadas daliitas atsauksmes. Nebija taa, ka uzreiz viss sadzijis.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. O, paldies par info, ievērtēju, tiešām iherb.com ir ievērojami lētāk.

      Dzēst
  2. Es kaut kā konstatēju, ka mana āda ar ķīmiju bieži vien jūtas labāk nekā ar dabīgiem produktiem :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ir līdzīgi.. Kā saka Paula Begoin no Paulas Choice - ne visas sintētiskās vielas ir kaitīgas un ne visas dabīgās vielas ir nekaitīgas... Bieži vien daudzas dabīgās vielas ir ādu ļoti kairinošas (kā lavanda, citrusaugi, piparmētra utt..), to jūtu arī uz sevis..

      Dzēst